Materiale de promovare
Comunicat de presă Publicat: 15.12.2011
În cadrul proiectului cofinantat prin POS Mediu,
S.C. Aparegio Gorj S.A. va achizitiona si instala echipamente destinate conducerii centralizate pentru procesele tehnice si tehnologice de captare, tratare, distributie, colectare si epurare a apei în judetul Gorj, în sistem SCADA centralizat
În data de 16.09.2011, a avut loc semnarea Contractului de furnizare ”Supervizare si control colectare date ( SCADA ),, GO-TAM-Supply-06 –CSA 3 , în cadrul Proiectului implementat de S.C. Aparegio Gorj S.A., avind cofinantare din Fondul de Coeziune, prin Programului Operational Sectorial (POS) Mediu.
Contractul a fost atribuit în urma unei licitaţii publice deschise, cu respectarea prevederilor legislaţiei româneşti în domeniu, consortiului de firme asociatia SC TEAMNET INTERNATIONAL SA si SC ADASA SISTEMAS SA si are o valoare totală 2.888.408,10 lei fara TVA . Durata de execuţie a Contractului este de 14 de luni de la ordinul de incepere emis cu data de 07.10.2011.
Contractul vizează achizitia si instalarea de echipamente pentru conducerea centralizata a proceselor tehnice si tehnologice de captare, tratare, distributie, colectare si epurare a apei in judetul Gorj, in sistem SCADA Centralizat. Sistemul consta in echiparea si instalarea centrului de colectare si conducere centralizata pentru tratarea si epurarea apei si de supraveghere centralizata a retelelor de distributie a apei.
Echipamentul consta in:
- echiparea, instalarea si operarea unui Centru SCADA la sediul APAREGIO din Tg – Jiu, format din servere cu protectie si climatizare, computere si birotica periferica pentru operare, softuri specializate pentru colectarea si conducerea proceselor tehnice si tehnologice, birotica si mobilierul specializat pentru camera de comanda si operare.
- echiparea , instalarea si operarea cite unui post de comanda si supraveghere locala ( PLC ) , pentru retelele de distributie a apei in localitatile Tg – Jiu , Motru , Bumbesti – Jiu , Tg – Carbunesti si Ticleni, format din computere si birotica periferica pentru operare , softuri specializate pentru colectarea datelor si conducerea operarii sistemelor de distributie a apei in retele , birotica si mobilierul specializat pentru postul local numit PLC .
Contractul de achizitie face parte din proiectul major de investitii “Extinderea şi reabilitarea sistemelor de apă şi apă uzată în judeţul Gorj”, cofinantat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene si derulat de Aparegio Gorj în perioada 2008 – 2013.
I Director General: Ion POPESCU I
Persoana de contact: Florin Butiuc, Manager de Proiect, Unitatea de Implementare a Proiectului
S.C. Aparegio Gorj S.A., str. Vasile Alecsandri nr. 2, cod poştal 300081, Târgu Jiu, judeţul Gorj, România
Tel: +40-253.217.653 Fax: +40-253.211.457 Email uip@aparegio.ro;office@aparegio.ro.
TELEFON AUTOCITIRE *
DISPECERAT NON-STOP