Comunicate de presă ApaRegio

 

Comunicat de presă

publicat în 14.09.2017

 

Traian Pătrășcoiu, ales vicepreședinte în cadrul ARA Comitetul Teritorial Olt-Jiu

Directorul Aparegio Gorj, Traian Pătrășcoiu, este începând cu luna octombrie 2017, noul vicepreședinte al Comitetului teritorial Olt – Jiu al Asociaţiei Române a Apei.

Este pentru prima dată când un reprezentant al SC Aparegio Gorj SA ocupă postul de vicepreşedinte al Comitetului Teritorial.

La sfârșitul lunii septembrie, la Sibiu a avut loc şedinţa Comitetului Teritorial Olt-Jiu al Asociaţiei Române a Apei. În cadrul întâlnirii au fost luate în discuţie problemele principale cu care se confruntă fiecare societate în parte, probleme organizatorice, pe ordinea de zi aflându-se şi alegerea unui vicepreşedinte, după ce unul dintre cele două posturi a rămas vacant. Astfel, noul vicepreşedinte al Comitetului teritorial Olt – Jiu a fost ales directorul SC Aparegio Gorj SA, Traian Pătrășcoiu, care s-a alăturat echipei de conducere teritoriale formată din președintele Vasile Maier și vicepreședintele Costel Avram.

ARA este organizaţia profesională a operatorilor de servicii din domeniul apă – canal, ce reuneşte operatori regionali, proiectanţi, producători şi furnizori de echipamente şi soluţii ce contribuie la funcţionarea sistemelor de captare, tratare, transport, distribuţie şi epurare a apei.

Comitetul Teritorial Olt – Jiu al ARA reuneşte operatorii regionali S.C. APA CANAL S.A. – Sibiu, Compania Apa Târnavei Mari S.A. – Mediaş, Compania de Apă Oltenia S.A. – Craiova, S.C. APAVIL S.A. – Râmnicu-Vâlcea, S.C. Gospodărie Comunală S.A. – Sfântu Gheorghe, Compania de Apă S.A. – Brașov, S.C. APAREGIO S.A. – Târgu-Jiu, S.C. APA SERV S.A. – Valea Jiului, Compania de Apă Olt S.A. – Slatina, S.C. HARVIZ S.A. – Miercurea Ciuc, S.C. SECOM S.A. – Drobeta Turnu Severin precum şi Direcţiile Bazinale de Apă Olt şi Jiu.

În cadrul acestei structuri sunt dezbătute probleme curente ale operatorilor, printre care se numără implementarea proiectelor cu finanţare europeană, armonizarea cadrului legislativ la directivele europene, soluţii privind eficientizarea serviciilor oferite populaţiei.

 


 

Comunicat de presă

publicat în 14.09.2017

 

Platforma Aparegio Gorj, accesată doar de 1.000 de persoane

Abonaţii Aparegio Gorj au posibilitatea, de peste un an, să îşi achite facturile on-line prin accesarea platformei de pe site-ul societăţii. Doar 1.000 de persoane care primesc facturi individuale (persoane fizice, neînscrise într-o asociaţie de proprietari) efectuează plăţi prin utilizarea portalului www.aparegio.ro.

Trebuie menţionat faptul că platforma este securizată, cetăţenii putând să achite facturile în condiţii de deplină siguranţă întrucât la acest serviciu se utilizează procesatorul de plăţi EuPlătesc.ro, folosit şi de unităţile bancare. Aparegio încurajează populația să recurgă la această metodă de plată întrucât este sigură și facilă.

Factura de apă se poate plăti direct de pe site-ul www.aparegio.ro. în numai patru paşi simpli: accesarea aplicaţiei de pe prima pagină a site-ului societăţii şi intrarea în cont, selectarea facturii de plătit şi accesarea zonei securizate de plăţi, plasarea comenzii şi finalizarea plăţii prin introducerea datelor personale de pe card şi confirmarea tranzacţiei.

Pentru crearea unui cont este nevoie de o adresă validă de e-mail şi de factura Aparegio, de pe care se va folosi codul de client şi numărul de contract.

Pe lângă realizarea plăţii electronice, prin card bancar, aplicaţia permite utilizatorilor să îşi vizualizeze istoricul consumurilor, sumele achitate sau datorate şi să transmită electronic petiţii legate de plăţi sau facturi.

De-a lungul timpului, compania de apă a pus la dispoziţia clienţilor metode diversificate de plată – prin reţelele bancare, bancomate, oficiile poştale, reţeaua PayPoint, fără perceperea vreunui comision. Noua facilitate de plată, solicitată de utilizatorii familiarizaţi cu internetul şi tranzacţiile online, vine în completarea celor existente.

După data de 25 a fiecărei luni, clienţii care primesc facturi individuale pot utiliza portalul www.aparegio.ro pentru a transmite indexul, a efectua plăţi sau a transmite sesizări, avarii şi sugestii.

 


 

Comunicat de presă

publicat în 21.03.2017

 
Aparegio Gorj celebrează Ziua Mondială a Apei, sărbătorită în fiecare an pe data de 22 martie. În 2017, tema o reprezintă apele uzate, iar sloganul ‘De ce să irosim apa?’ are doi piloni principali: reducerea cantității de ape uzate și reutilizarea acestora.

Obiectivul marcării acestei zile este acela de a sensibiliza populația atât în privința potențialului pentru o cooperare extinsă, cât și asupra răspunsurilor la provocările cu care se confruntă managementul resurselor de apă, având în vedere creșterea cererii de acces la apă și la serviciile în domeniu.

În context, miercuri, 22 martie 2017, începând cu ora 11.00, reprezentanții Aparegio Gorj vor derula o acțiune de informare în zona centrală a municipiului Târgu-Jiu unde vor împărți pliante, pixuri,tricouri și insigne.

În acest moment, nu există activitate umană care să nu depindă într-un fel sau altul de consumul de apă. Fie că ne referim la agricultură sau industrie, fie că vorbim despre noile tehnologii sau despre continuarea tehnicilor tradiţionale de producţie, apa rămâne un element esenţial. O societate este direct influenţată de cantitatea şi calitatea apei. Lipsa acesteia determină tulburări grave în societate, cu repercusiuni directe în dezvoltarea populaţiei, în sănătatea şi educaţia cetăţenilor. O apă de proastă calitate are, de asemenea, efecte grave, iar consecinţele sunt unele pe termen lung, care pot influenţa decisiv evoluţia societăţii.

 


 

Comunicat de presă

publicat în 14.11.2016

 
Peste zece mii de târgujieni din zona Preajba primesc apă potabilă de calitate datorită proiectului „Îmbunătățirea procesului de tratare la Stațiile de apă din localitățile componente Preajba și Polata – mun. Târgu Jiu”, derulat cu fonduri europene de către operatorul Aparegio Gorj.

Stația de tratare de la Preajba a fost pusă în funcțiune la începutul lunii noiembrie, iar cea de la Polata în luna mai. Valoarea celor două investiții este de aproximativ 10 milioane de lei fără TVA. Reprezentanții Aparegio Gorj, împreună cu Primăria Târgu-Jiu, au organizat luni, 14 noiembrie 2016, o vizită de lucru la Stația de tratare biologică de la Preajba.

Stația de tratare a fost modernizată cu fonduri europene, iar acum este în perfectă stare de funcționare. Investiţiile efectuate la respectivul obiectiv au avut ca scop micşorarea cantităţii de amoniu, fier și mangan din apa care ajunge la robinetele oamenilor.

“Pornirea acestui modul s-a făcut în luna august, potabilizarea apei la parametrii ceruți de exigențele tehnice tot în luna august a avut loc, însă reglajele au durat până la începutul acestei luni( n.r. noiembrie) deoarece instalația este puțin mai complexă, constând nu numai în modulul de tratare biologică a amoniului dar și în modulul de tratare a fierului și a manganului. Investiția a fost realizată din fonduri europene, este vorba despre programul POS Mediu 2007-2013, secțiunea economii. Până la 31.12.2015 a fost eligibilizată pe fonduri europene peste 62% din valoare, urmând ca valoarea de la 1 ianuarie 2016 și până în acest moment să poată fi acoperită din fonduri naționale. Stația de tratare Preajba va deservi zona de Nord-Est, respectiv cartierele Preajba, Drăgoieni, Iezureni, zona industrială din Narciselor și o parte din cartierul din jurul punctului de intrare în Târgu-Jiu. Este pusă în funcțiune la parametri, furnizează apa la parametrii tehnici nominalizați și impuși, treptat pentru fier și mangan de la începutul acestei luni (n.r noiembrie) și pentru amoniu încă din luna august”, a declarat Florin Butiuc, manager de proiect.

Stația de tratare biologică Preajba se va afla 12 luni în perioada de eventuale deficiențe, interval în care constructorul S.C. PROTECNO S.R.L. va trebui să facă reglaje sau să remedieze orice problemă tehnică apărută.

 


 

Comunicat de presă

publicat în 11.11.2016

 
Aparegio Gorj a demarat în luna noiembrie o campanie de conştientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare. Angajații operatorului regional, echipați cu veste reflectorizante inscripționate cu mesajul campaniei, au împărțit în perioada 31 octombrie-10 noiembrie 2016, mii de pliante și autocolante în cartierele din municipiul Târgu Jiu: Lido, Plopilor, Teilor, Olari, Minerilor, Paralela 45 9 Mai, 23 August, Victoria, zona Pieței 9 Mai, 22 Decembrie 1989 (8 Mai), Siret, Unirii, zona Victoria-centru, zona Pieței Centrale,Corneliu Coposu, Constantin Brâncuși, Eroilor dar și în localitățile Țicleni, Motru, Târgu-Cărbunești și Bumbești-Jiu.

Campania de informare și conștientizare “Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj are un mesaj simplu: Deşeurile menajere nu mai trebuie aruncate în toaletă pentru că vor avea de suferit instalaţiile de canalizare, conductele, dar şi staţiile de pompare a apei.

Conducerea companiei a luat decizia de a începe acţiuni de informare a populaţiei, din cauza faptului că anual intervențiile pentru desfundarea rețelei de canalizare în diferite cartiere de blocuri sau în zonele cu gospodării se ridică la peste o mie. Angajații societății găsesc tot felul de lucruri în subsolurile blocurilor. Pentru deşeurile textile, menajere, materiale reziduale de tip pet-uri, plastic sau materiale de construcții trebuie folosite containerele pentru salubritate şi nu sistemul de canalizare.

Campania va continua și pe viitor prin mijloacele de informare în masă,respectiv prin pliante atașate la facturile de apă. De asemenea, pliantele se vor împărți și de către angajații unității de la punctele de lucru ale operatorului regional din zona Paralela 45 și strada Vasile Alecsandri, Nr.2.
 


 

Comunicat de presă

publicat în 10.11.2016

 

Campania de informare și conștientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare“Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj, a continuat joi 10 noiembrie 2016 în municipiul Motru. Angajații operatorului regional au stat de vorbă și le-au înmânat pliante cetățenilor întâlniți în cale, dar le-au fost lăsate și în cutiile poștale. De asemenea, au fost făcute deplasări și la câteva instituții din municipiu pentru a le face cunoscute angajaților acestora obiectivele campaniei.

Și cetățenii orașului Târgu Cărbunești au fost întâmpinați de angajații ApaRegio pe principalele străzi și informați despre campania pe care operatorul regional o derulează.

Și cetățenii din Bumbești Jiu s-au întâlnit cu angajații noștri cu care au discutat și de la care au primit pliante.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 9.11.2016

 

Campania de informare și conștientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare“Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj, a continuat miercuri 9 noiembrie 2016 în orașul Țicleni. Angajații operatorului regional au stat de vorbă cu cetățenii și le-au împărțit pliante.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 4.11.2016

 

Campania de informare și conștientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare“Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj, a continuat și vineri 4 noiembrie 2016 în municipiul Târgu Jiu. Angajații operatorului regional au împărțit pliante și au lipit autocolante în zona Pieței Centrale și pe străzile Corneliu Coposu, Constantin Brâncuși, Eroilor.

Campania se va desfășura în fiecare zi, până pe data de 10 noiembrie 2016.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 2.11.2016

 

Campania de informare și conștientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare“Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj, a continuat și miercuri 2 noiembrie 2016. Angajații operatorului regional, echipați cu veste reflectorizante inscripționate cu mesajul campaniei, au împărțit pliante și au lipit autocolante pe străzile 22 Decembrie 1989 (8 Mai), Siret, Unirii și în zona Victoria-centru.

Campania se va desfășura în fiecare zi, până pe data de 10 noiembrie 2016.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 1.11.2016

 

Campania de informare și conștientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare“Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” demarată de Aparegio Gorj, a continuat și marți 1 noiembrie 2016. Angajații operatorului regional, echipați cu veste reflectorizante inscripționate cu mesajul campaniei, au împărțit pliante și au lipit autocolante în zona Paralela 45 şi pe străzile 9 Mai, 23 August, Victoria și în zona Pieței 9 Mai.

Campania se va desfășura în fiecare zi, până pe data de 10 noiembrie 2016.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 31.10.2016

 

Aparegio Gorj a demarat luni, 31 octombrie 2016, o campanie de conştientizare a populaţiei asupra efectelor pe care le are aruncarea deşeurilor în sistemul de canalizare. Angajații operatorului regional, echipați cu veste reflectorizante inscripționate cu mesajul campaniei, au împărțit pliante și au lipit autocolante în zona Lido şi pe străzile Plopilor, Teilor, Olari și Minerilor.

Campania de informare și conștientizare “Odată și-odată o să ți se înfunde! Canalizarea NU este tomberonul tău!” are un mesaj simplu: Deşeurile menajere nu mai trebuie aruncate în toaletă pentru că vor avea de suferit instalaţiile de canalizare, conductele, dar şi staţiile de pompare a apei. Utilizarea necorespunzătoare a acestora ne afectează pe toţi. Durata de viaţă a instalaţiilor scade, costurile de întreţinere şi operare cresc, iar toate acestea sunt suportate de către toţi membrii comunităţii.

Campania se va desfășura în fiecare zi, până pe data de 10 noiembrie 2016.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 4.10.2016

Peste 200.000 lei, încasați la punctul de lucru deschis de Aparegio

Societatea de apă și canal, Aparegio Gorj, a deschis în luna mai 2016 un punct de lucru în locația din zona 9 Mai (lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). Clienții au posibilitatea să achite facturile, să ceară informații despre: contracte, racordări, branșamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale dar și investițiile aflate în derulare, în locația mai sus amintită, programul de funcționare fiind de luni-vineri între orele 8.00 – 20.00. În primele 5 luni de functionare, sute de târgujieni au ales să plătească lunar, facturile la apă și canal la punctul de lucru din 9 mai. Astfel, în urma centralizării datelor, în perioada mai-septembrie 2016 a fost încasată suma de 246.000 lei de la abonați. De asemenea, în paralel funcționează și modul de plată prin PayPoint, tranzacțiile făcute de abonații Aparegio, în aceeași perioadă cu cea menționată mai sus au fost în valoare de 1,058,413 lei.

Operatorul regional prin activitatea desfășurată, urmărește recuperarea debitelor restante de la abonați și îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor și a relațiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se dorește, deservirea în condiții optime a populației, agenților economici și instituțiilor publice din aria de operare a acestora.

Un punct de lucru similar cu cel din zona 9 Mai din Târgu Jiu va fi deschis în aproximativ o lună de zile în Motru (Piața Centrală-Spațiul Nr.19).
 


 

Comunicat de presă

publicat în 25.08.2016

Tinerii străini, interesați de Stația de Epurare din Târgu-Jiu

Stația de Epurare din Târgu-Jiu și-a deschis porțile, miercuri, 24 august 2016 pentru un grup de 25 de tineri veniți de peste hotare. Vizita a fost posibilă cu ajutorul asociației “ECO Youths”care implementează în perioada 01.06.2016 – 30.11.2016 proiectul de tineret “YES- Youth Eco Summer! Proiectul este finanțat de Comisia Europeană prin programul Erasmus + Acţiunea cheie 1- Proiecte de mobilitate în domeniul tineretului, program coordonat în Romania de către Agenţia Naţionala pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale. Proiectul se derulează în parteneriat internațional cu organizații din 4 țări europene: Italia , Bulgaria , Slovacia şi Letonia și are ca scop educaţia ecologică în rândul tinerilor, astfel încat aceştia să dezvolte o relaţie de apropiere faţă de mediul înconjurător, asigurând îmbunătăţirea calităţii acestuia prin activităţi responsabile şi eficiente. Proiectul implică 25 de tineri dintre care 10 se confruntă cu diferite probleme de ordin social, economic şi geografic, în activităţi axate pe educația non-formală, construite astfel încât să contribuie la creșterea nivelului de educaţie ecologică al acestora şi de conştientizare al importanţei manifestării unui comportament eco-responsabil zilnic faţă de mediul înconjurator.


 


 

Comunicat de presă

ApaRegio Gorj, operatorul regional de apă și canalizare, continuă procesul de îmbunătățire a interacțiunii cu abonații săi. Astfel, pe lângă call-centerul non-stop disponibil apelând numărul de telefon 0253 920, începând din luna iulie 2016 pe toate celelalte linii telefonice ale societății, respectiv 0253 217 653 , 0253 211 308 și 0253 217 546 a fost facilitat accesul abonaților direct către departamentul dorit, prin introducerea unui robot telefonic, funcțional pe tot parcursul programului de lucru cu publicul, micșorându-se astfel și timpul de așteptare, numerele ramânând de asemenea disponibile și pentru sesizări NON-STOP.

Robotul telefonic este structurat astfel încât să acopere o plajă cât mai largă de nevoi ale abonaților, aceștia putând sesiza un deranjament la departamentul apă-canal (tasta 1), sau cere informații despre contracte, facturi și plăți (tasta 2). De asemenea, oficiul de calcul și facturare (tasta 3), departamentul proiectare (tasta 4) sau departamentul financiar contabil (tasta 5) se numără printre opțiunile disponibile.

Pentru orice alt tip de solicitare sau dacă opțiunea dorită nu se regăsește în meniul robotului telefonic, apelantul poate opta să fie preluat de ofițerul de serviciu.
 


 

Investiții de 10 milioane de lei pentru apă potabilă de calitate în Preajba și Polata

 

Mii de târgujieni din zonele Preajba și Polata primesc apă potabilă de calitate, datorită proiectului „Îmbunătățirea procesului de tratare la Stațiile de apă din localitățile componente Preajba și Polata – mun. Târgu Jiu”, proiect derulat cu fonduri europene de către operatorul Aparegio Gorj. Stația de tratare de la Polata a fost inaugurată astăzi, 30 mai 2016, iar cea de la Preajba va fi gata peste câteva zile. Valoarea celor două investiții este de aproape 10 milioane de lei.


 


 
Societatea Aparegio Gorj vine în sprijinul abonaților săi cu un nou punct de lucru. Începând din data de 09.05.2016, operatorul regional oferă clienților posibilitatea să achite facturile, să ceară informații despre: contracte, racordări, branșamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale dar și investițiile aflate în derulare, în locația din zona 9 Mai(lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). Programul de funcționare este de luni-vineri între orele 800 – 2000.

Operatorul regional prin activitatea desfășurată, urmărește îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor și a relațiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se dorește, deservirea în condiții optime a populației, agenților economici și instituțiilor publice din aria de operare a acestora.

Menționăm faptul că alte trei puncte de lucru similare urmează a fi deschise în săptămânile viitoare în zonele Debarcader și Gării, dar și în muncipiul Motru.


 


 


 

Comunicat de presă

publicat în 25.04.2016

 
Contorizarea individuală la apă este pe placul tot mai multor târgujieni. Societatea Aparegio Gorj a executat până în acest moment lucrări la aproximativ 206 locuințe din municipiul Târgu Jiu, iar pentru lunile ce urmează alte câteva sute de apartamente sunt în programul de contorizări. Pentru a vedea ce spun administratorii asociațiilor de proprietari, reprezentanții operatorului regional au mers în teren, iar în urma discuțiilor s-a dovedit că acest sistem de contorizare este eficient și util. “Noi suntem foarte mulțumiți de lucrare, s-a lucrat foarte bine nu avem găuri prin casă. Este foarte bine cu contorizarea individuală, de aia am și discutat cu locatarii să solicităm la Aparegio să ne pună la fiecare contoare individuale. Acum cât consumăm atât plătim și nu mai rămânem nici fără apă atunci când alții nu își achită datoriile”, a declarat președintele asociației Nr.127, Maria Pruneș; “E foarte bine cu apometrele la ușă. La asociația Nr.91 un număr de 20 de familii au cerut să fie contorizate individual. Suntem mulțumiți, apometrele sunt de calitate bună, plus că ni s-a înlocuit și instalația de apă care era foarte veche”, a precizat administratorul Asociației Nr. 91, Gelu Gridan.

Până în prezent au fost executate lucrări la 4 asociații de proprietari (Nr.127,91,175, 158). Asociațiile de proprietari interesate sunt rugate să emită comandă la sediul Aparegio Gorj la care să fie atașată tabelele cu acordul locatarilor.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 19.04.2016

 
Societatea APAREGIO GORJ se implică activ, ca în fiecare an, în desfășurarea programului național săptămâna ”Școala altfel”, care este un program dedicat activităţilor extracurriculare şi extraşcolare, desfășurat în perioada 18 – 22 aprilie 2016. Prin intermediul Programului Şcoala Altfel – „Să ştii mai multe, să fii mai bun!“, zeci de elevi s-au arătat interesați să descopere circuitul apei cu ajutorul specialiștilor din cadrul operatorului regional. Astfel, luni 18 aprilie 2016, un număr de 21 de elevi de la Colegiul Tehnic “Ion Mincu” din Târgu-Jiu au vizitat Stația de epurare a apei Bumbești-Jiu și alți 63 de școlari de la Colegiul Tehnic “General Gheorghe Magheru”, Târgu-Jiu au putut vedea îndeaproape Stația de epurare a apei Târgu-Jiu.

Pe tot parcursul vizitei, elevii au fost însoţiţi de cadrele didactice și specialişti ai societății Aparegio care au oferit informații amănunțite și explicate pe înțelesul lor, privind procesul tehnologic care stă la baza “drumului apei”.

Prin aceste acţiuni, societatea Aparegio Gorj speră să contribuie la conştientizarea tinerei generaţii în ceea ce priveşte rolul şi importanţa apei, protejarea mediului înconjurător și respectul pentru natură.

În cadrul programului național săptămâna ”Școala altfel”, activităţile extracurriculare şi extraşcolare, au vizat și marți 19 aprilie 2016 vizite la obiectivele societății Aparegio Gorj. Astfel, în această dimineață un grup de 55 de elevi de la Colegiul Tehnic “General Gheorghe Magheru”, Târgu Jiu a vizitat Stația de tratare și epurare a apei de pe Dealul Târgului. Aici, angajații societății i-a condus pe elevi prin toate modulele stației și le-a explicat întreg procesul de tratare a apei, de la intrarea și până la ieșirea din stație. Au vizitat decantoarele , stația de filtre, laboratorul de analize, dar și utilajele montate pe fonduri europene.

Specialiștii operatorului regional au explicat, pe înțelesul școlarilor, ce se întâmplă cu apa din momentul în care intră în stația de apă și până când este trimisă, ca apă potabilă, spre robinetele din casele lor, precum și ce se întâmplă cu apa uzată din momentul în care părăsește locuințele și până se reîntoarce în râuri.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 12.04.2016

 

Societatea Aparegio Gorj a demarat la începutul anului 2016 o acțiune de contorizare individuală în rândul populației. Pentru a afla mai multe detalii despre acest sistem de contorizare, directorul operatorului regional, Traian Pătrășcoiu, împreună cu primarul municipiului Târgu Jiu, Florin Cârciumaru, au convocat întâlniri cu administratorii asociațiilor de proprietari. În urma discuțiilor, mai mulți locatari au solicitat contorizarea individuală. Astfel, din luna februarie și până în prezent au fost executate lucrări la 4 asociații de proprietari (Nr.127,91,175, 158), respectiv un număr de 206 de locuințe au fost contorizate individual. Trebuie menționat faptul că începând cu data de 1 mai 2016 se vor pune în funcțiune două sisteme de contorizări individuale la Asoc.127, bl30 și Asoc.91, bl9, sc.1, la care au fost deja executate lucrările.

Lucrările de contorizare individuală vor continua, existând alte 4 asociații de proprietari care deja au lansat comenzi în vederea executării lucrărilor.

Necesar contorizare individuală – Apă rece
1. Tabel cu acordul proprietarilor, majoritatea;
2. Adresă către S.C. Aparegio Gorj S.A. – care ține loc și de comandă
3. Contactarea unui proiectant de specialitate care:
- Intocmește documentația pentru obținerea certificatului de urbanism;
- Întocmește documentația pentru obținerea autorizației de construire și execuție
* Aviz mediu
* Expertiză de rezistență
* Viză verificator proiecte

O parte dintre avantajele contorizării individuale sunt:
- înnoirea instalațiilor de apă pentru fiecare locuință în parte;
- folosirea unor mijloace performante echivalente (ca și clasă de precizie) ducând la eliminarea diferențelor înregistrate între contorul de branșament și suma contoarelor individuale;
- posibilitatea izolării rău-platnicilor și asigurarea continuității de furnizare a apei pentru celelalte categorii de locatari (buni platnici);
- asigurarea uniformității măsurătorilor pentru toți locatarii cu referire la poziția de montare și clasa de precizie.


 


 

Comunicat de presă

publicat în 5.04.2016

 

Societatea ApaRegio Gorj a demarat o acțiune de contorizare în rândul instituțiilor și agenților economici care plătesc în sistem paușal. Astfel, în perioada februarie-martie 2016, au fost montați contori de apă la un număr de 17 de instituții publice și 43 de societăți comerciale. Potrivit graficului realizat de CED Târgu-Jiu, printre abonații contorizați se numără: Prefectura Gorj, Muzeul Județean, Muzeul de Cultură, Registrul Comerțului, Poșta O.D.P. Târgu Jiu, CFR Marfă, Bibliotecile: Iosif Keber, Centrală, Filiala Copii, Filiala Victoria, Protoeria Târgu Jiu, Biserica Creștină Baptistă, Biserica Creștină Maranată, BNR, OTP BANK. De asemenea, menționăm că în următoarea perioadă va fi contorizat și Tribunalul Gorj, instituția având înregistrată în acest sens și o cerere la sediul Aparegio Gorj.

Menționăm faptul că acest program de contorizări ce vizează abonații care plătesc în sistem paușal va continua și în următoarele luni până la finalizare.

Pe această cale solicităm tuturor societăților comerciale care dispun de spații la parterul blocurilor să solicite operatorului regional autorizare tehnică pentru contorizarea individuală, funcție de structura rețelelor interioare.


 

Comunicat de presă

publicat în 23.03.2016

 
Ziua mondială a apei este sărbătorită în întreaga lume, în fiecare an, în 22 martie, pentru a reaminti necesitatea păstrării apei curate și sănătoase, apa fiind o resursă limitată și vulnerabilă, esențială pentru continuitatea vieții umane. Pornind de la aceste deziderate, S.C. APAREGIO GORJ S.A. a desfășurat marți, 22 martie 2016, o acțiune de conștientizare privind importanța apei, în rândul copiilor claselor I-IV din Țicleni, care a constat într-o vizită la Stația de epurare din Țicleni, distribuirea de materiale promoționale și discuții cu copiii despre folosirea rațională a apei. A fost explicat rolul investițiilor efectuate de către ApaRegio pentru conservarea calității apei și gestionarea responsabilă a resurselor de apă în cadrul proiectelelor “Extinderea și reabilitarea sistemelor de apă și apă uzată în județul Gorj” și “Extinderea și reabilitarea rețelelor de apă si canalizare, modernizarea stațiilor de tratare și a SEAU Târgu-Jiu, judetul Gorj”, finanțate prin POS Mediu 2007–2013.

                    

Director General: Traian PĂTRĂȘCOIU


 

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României